Hartelijk welkom

 

We willen u als klant zo goed mogelijk van dienst zijn.

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst even hieronder of u het antwoord op de vraag kan vinden.Staat het er niet bij stuur dan een mail naar info@Coolegem.nl .Heeft u liever telefonisch contact laat dan uw telefoonnummer achter per mail. Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

  •  Contact

    • Stel je vraag per mail  > link naar mailprogramma info@Coolegem.nl
    • Telefonisch contact > Laat uw telefoonnummer achter per mail met eventueel de vraag en wij bellen u graag terug. Dit is alleen mogelijk op weekdagen tussen 8.00 en 17.00 uur
    • Uw opmerkingen en suggesties >  Heeft u suggesties om onze service te verbeteren? Heeft u een opmerking of suggestie, wij waarderen uw input zeer! Stuur een mail naar info@Coolegem.nl

     

  •  Ruilen/retouren

    Bij het plaatsen van een bestelling sluit u een koopovereenkomst. Bent om wat voor reden dan ook niet tevreden over een ontvangen product dan dient u binnen 7 werkdagen contact met ons op te nemen. In overleg met Coolegem.nl wordt besproken welke oplossing voor u van toepassing is.

    Artikelen die zonder overleg met Coolegem.nl retour gezonden worden kunnen niet in behandeling genomen worden. De verzendkosten voor een retourzending zijn altijd voor uw rekening.

     

  • Verkeerd artikel ontvangen:

    Bestellingen worden door het team van Coolegem.nl met de grootst mogelijke zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Helaas kan er weleens eens iets misgaan. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan via info@Coolegem.nl. Onze klantenservice zal het probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid oplossen.

     

  • Omruilen voor andere maat:

    We doen ons best om de maatvoering goed af te stemmen op de geldende Europese maten. Mocht er toch reden zijn om een andere maat te verkrijgen dan is dat uiteraard mogelijk. De kosten van het retour sturen van de goederen zijn altijd voor uw rekening.

  •  Garantie

    Al onze artikelen moeten voldoen aan een te verwachten levensduur. Dit is per product verschillend en niet eenduidig te bepalen. Coolegem.nl is geen producent en zal indien van toepassing een klacht eerst in overleg met de producent in overweging nemen. Indien een klacht door Coolegem.nl als gegrond wordt beoordeeld, beslist Coolegem.nl of een vervangend artikel wordt geleverd danwel een geldbedrag wordt vergoed.

    Oneigenlijk gebruik en/of opzettelijk toegebrachte schade komen niet voor garantieregelingen in aanmerking. Ritsen in tassen, kleding of schoenen vallen nooit onder een garantie regeling, wij zullen echter altijd ons best doen om indien van toepassing, zulke artikelen tegen een redelijke prijs te laten reparen. In zulke gevallen zal eerst een prijsopgave van de reparatie gedaan worden.

     

  • Levertijd

    Alle bestellingen worden uitgeleverd op basis van vooruitbetaling. Als je een artikel toevoegt aan je winkelwagentje zie je gelijk of  een artikel uit voorraad leverbaar is of welke geschatte levertijd van toepassing is. Dit zijn altijd geschatte levertijden op basis van normaal goederenverkeer en daar kunnen op geen enkele manier rechten aan ontleend worden. Als er meerdere artikelen op 1 bestelling staan dan behoudt Coolegem.nl het recht om de bestelling eerst compleet te verzamelen alvorens de goederen te versturen. Dit zal echter nooit langer dan 10 werkdagen duren.

    Deelleveringen kunnen in overleg plaatsvinden met het recht van Coolegem.nl om per zending de vrachtkosten door te berekenen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    U kunt uw bestelling veilig online betalen. Voor betalingen maken wij gebruik van Sisow Online Payment Services. Zij dragen zorg voor een veilige afhandeling van onze online betalingen. Nadat u de betaling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling per email.

    Bij Coolegem.nl kunt u betalen via iDEAL of internetbankieren

    Met iDEAL kunt u veilig, gemakkelijk en vertrouwd uw aankoop online afrekenen. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING/Postbank, Rabobank, Friesland Bank, Triodos Bank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. Afrekenen is dan snel en gemakkelijk in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank.

    Een overboeking via internetbankieren houdt in dat u als klant het geld via een reguliere bankoverschrijving overmaakt. U ontvangt een e-mail met hierin het bankrekeningnummer, de naam van de begunstigde (Coolegem.nl) en het over te maken bedrag. Zodra wij de betaling hebben ontvangen wordt de verwerking van uw bestelling gestart. U kunt ook in het buitenland gebruik maken van dit betaalmiddel. Let op! Verzending vindt plaats 2 dagen na verwerking van uw betaling.